Gött med sällskap!

Jepp idag har jag hängt med kussen min! Niklas kom över i arla morgon, redan kl 9:30! Vi hasade ner oss i varsin soffa och började babbla om livet och allt som finns däremellan, uppifrån och ner! Riktigt skönt att få snacka lite livsfilosofi emellanåt, tackar!

Jag var vaken redan 07.00 eftersom jag hade tvättid 7-11.30. Niklas och jag snackade bort timmarna och när klockan var 13.00 kom jag på att jag hade tvätt som hängde på tork och min tvättid som slutade 11.30!! Shit tänkte jag, nu är det nån surig gubbe eller kärring som surar över att det hänger tvätt kvar i torkrummet på deras tvättid! Jag kutade ner och pustar ut då jag märker att nån har börjat tvätta men inte plockat ur tvätten ur maskinen än. Jag hinner ta ner min och slinka undan utan gnäll..hehe! Vid ca 13.30 eller nåt drar Niklas och jag till Quick Inn och käkar. För mig blir det en hamburgertallrik till lunch och en läsk. Niklas slickar i sig en lövbit med strips! Nöjda och mätta drar vi sen därifrån för att kicka ass på minigolfbanan på Brynäs! Självklart blir jag spöad som alltid!! Men lika kul är det med minigolf för det..haha! Trevligt umgänge idag vilket jag tackar för! Dig you cuz!

Niklas skjutsade hem mig till 15.00 och drog sen vidare hem till Sandviken för att vara barnvakt till lilla Jordan som för den delen fyller 4 år imorgon! Ska dit å gratulera lite!

Sitter här på internet och kikar runt och har hittat en ny sida för alla som är intresserade av tatueringar:
gaddad.se!! ckeck it out! Skitbra och snygg sida som jag numer gjort mig medlem på.

För den delen verkar studion LefthandTattoo vara totalgrym på realistic-tattoos som porträtt och sånt!

Har för övrigt också börjat lyssna på webradio på den här sidan som har ett brett utbud av musikkanaler: SHOUTcast!!

Har rätt trevligt här i min virituella värdl!

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter som du haft en trevlig dag!!
Jag har inte spelat minigolf en endaste gång i år än jag kom jag på nu när du skrev att du spelat idag.

Postat av: M

Ja den virtuella världen är bra rolig. Finns sååå mycket roligt att göra. Ska kolla in den där radiosidan sen jag också.

2007-08-17 @ 20:14:12
URL: http://jack71.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback