Helgen

Då har jag gjort min jobbarhelg. Rätt trött och seg som vanligt men helgen har varit lugn och skön. Kollat teve, umgåtts och bara slappat sådär som man även gör hemma på helger. Och såklart fått världens bästa nyhet på fredagskvällen då Tina fick barn =). Så himla glad för henne och Mattias och min längtan bara växer och växer. Jag känner det som mest när jag ser barn och dem så liven ser man ju nästan överallt *ler*. Jag ler stor varje gån jag ser de små knoddarna. Det värmer i kroppen och jag längtar så efter en egen liten en... Barn finns i mina tankar vareviga dag men som sagt tror jag att jag är mer redo än vad Hjalle är. Min bästa tid hittills har varit då jag jobbade på dagis, helst av allt vill jag ha en drös ungar omkring mig hela tiden för de är helt underbara *ler*

Nåja, jag har ju iallafall turen att få känna Tina så jag kommer nog gosa med lille Max emellanåt, var så säker, hihi! Ja om mamma och pappa tillåter förstås?

Idag är det måndag och jag är ledig. Har tänkt mig köpis idag och kolla in de sista julklapparna. Stan i Sandviken imogon och Gävle på onsdag kanske. Nu jobbar jag bara 3 dagar till innan juluppehållet. Längtar som bara den till julledigheten nu. Igår hjälpte jag en tant på jobbet att julpynta i lägenheten. Hon blev så glad så.

Nu ska jag göra mig klar här hemma så jag kommer igång!

Kommentarer
Postat av: Max Pappa

Självklart är du välkommen att gosa med vår Max när du vill Anna!! Roligt att du är så glad för vår skull och du kommer säkert bli en supermamma själv när det är dags för er.

Jag tror allmänt att ni tjejer är mer redo för barn än vad vi killar är men sen när vi väl fått barnet är vi liksom helt frälsta i den lilla varelsen vi också. Jag har aldrig kännt nån jättelängtan efter barn men nu när Max ligger här hemma i soffan vill man aldrig vara utan honom. Vi hörs/syns!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback