Midsommarafton

Har för en liten stund sen kommit hem efter att ha spenderat midsommaraftonen hemma hos mamma och pappa. Hjalle kom han med samt Jenny och Anders och Jaakko, Anna och barnen. Mamma och pappa bjöd på grillat i stora lass och vi satt alla 11ute på altanen och hade det hur trevligt som helst. Till efterrätt blev det jordgubbar och grädde och lite kakor...hihi! Jag åkte direkt till mamma efter jobbet och jag slutade vid 15.00 idag. Fick slinka lite tidigare fter att jag och Johanna frågade kvällspersonalen om det möjligtvis kunde gå för sig. Dagen var lugn och skön och det bjöds på god mat och efterrätt även där och många var extra fint klädda och vi hade det trevligt. Nu är jag ledig i 4 dagar vilket känns väldigt skönt. Funderar på att ta en till veckas semester i sommar om det går. Känner att det skulle vara skönt med 4 veckor ändå. Ska prata med tjejen som kommer att jobba istället för mig i sommar om hon skulle vilja jobba 5 dagar till.

Var kvar hos mamma till ca 20:30 då alla andra också åkt hem. Jag läste saga för minstingen Hugo och kollade lite på teve samt kollade när de äldre grabbarna lirade biljard.

Hjalle har åkt till Bönan där hans föräldrar spenderar sin midsommarfton ute i en bekants sommarställe. Får se när han dyker upp.

Nu tror jag nog att jag bara kommer krypa ner i soffan och bläddra igenom dumburken och se om det bjuds på nåt vettigt denna midsommarafton :)


Kommentarer
Postat av: anki.

nytt foto här va! låter som en mysig midsommar!! hade vi å, idag sitter jag bara i soffan å segar =)

Postat av: Tina

Det låter som att ni haft en trevlig midsommarafton.. :-)

2007-06-24 @ 08:57:01
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback