Ställ en fråga!

*Smeknamn: Anna Panna!

*Vad heter dina föräldrar: Maarit och Björn

*Min längd: 169 cm

*Husdjur: Inga just nu...önskar mig en vovve sen!

*Favoritfärg: Rosa helt klart med turkost på nära 2:a plats!

*Piericing(ar): 8 hål i öronen

*Tatuering(ar): Ja, fast inte än, om 1½ månad har jag det

*Födelseort: Gävle

*Bostadsort: Valbo

*Har du varit i några andra världsdelar: Ja faktisk, tänka sig att flygrädda Anna varit i Afrika!

*Har du varit med om en bilkrasch: Inte krasch men en krock som kändes mkt värrre än vad det var

*Kaffe eller glass: Diggar inte kaffe så mkt mer än att doppa limpa i om kvällarna ibland. Glass äter jag ju bra mkt oftare så det får väl blir det då

*Snuttefilt eller kramdjur: Kramdjur

*Favoritfilm: Svårt...gillar bisarra filmer, science fiction, action, komedier

*Favoritcitat ur en tv serie: Har nog ingen från nån serie... En replik som nog för alltid är inpräntat i min skalle är från första Matrix filmen när Trinity slänger upp pickadollen mot motståndaren och kaxigt kläcker ur sig "Dodge this"...Så jävla bra tycker jag. Man måste se filmscenen för att gilla repliken tror jag.

*Favoritmat: Hmmm...mammas kött och potatis samt fisk och potatis

*Bästa veckodagen: De dagar jag är ledig

*Senaste låt du lyssnat på: Nån discodänga i bilen på väg in till Gävle

*Tandkräm: Tror den heter Aquafresh

*Favorit TV-program: Ex, "My name is Earl", Outsiders

*Tycker inte om:
Falska människor, ovisshet, nervositet, ångest, "litenhets-känsla"

*Sport att titta på: Kollar väl fotboll med Hjalle ibland men inte så mycket mer

*Senaste sjukhusvistelse: När jag följde med en av de boende på jobbet på provtagning

*Favoritdricka: Trocadero, Fanta

*Vilken färg på väggarna i ditt sovrum:
Gult

*Vem/var är du om 10 år: Då är jag nog minst 2-barnsmamma och har hus på nåt lantligt ställe nånstans här i krokarna =)

*Vem fick du senast e-mail från: Ellos, Josefsson och Catalog

*Om du fick ett enda kreditkort: Nä tack, så få kort som det bara går!

*Vad gör du när du är uttråkad:
Jag försöker väl hitta nåt skoj antar jag

*Fras/ord du använder (för) ofta:
Hmmm..kan inte komma på nåt så här på stört

*Vad retar du dig på: När saker inte går som jag vill och jag har dåligt tålamod för stunden

*Det bästa du vet: Att få umgås med älskade vänner, familj och kärleken! Vad man sen gör spelar ingen roll, att få dela min tid, mitt liv och skapa minnen med dem är det bästa!

*Läggdags: Oj det är så olika det! Beror väl på när jag blir trött. Men på vintern behöver jag minst 8 timamr sömn för att känan mig utvilad men på sommaren behöver jag inte sova lika länge. Inatt sov jag 5 timmar och känner mig helt okej på det.

*Favorit Beatle
: Nä nån sån favvis har jag inte!

*Favoritfilmmusik: Jag lyssnar på rätt mycket blandad musik, är rätt öppen för all sort. Jag kan nog lyssna till det mesta beroende på vad jag är på för humör eller sinnesstämning för stunden

*Skostorlek: 38-39

*Syskon: Älskade Jenny-Penny

*Favoritpålägg: Tycker om mkt, just nu kör jag mkt med leverpastej

*Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Underbar, Älska

*Favoritdjur: En hund vill ja ha! Sen tycker jag om att titta på alla möjliga djur på Animla Planet och tycker de är såå sööta. Kissemissar bl.a. Har alltid varit otroligt faschinerad av vargar.

*Gillar du snö: Jaaa!! Jag älskar att vara ute i snön och leka, vill för alltid bevara barnet i mig! Älskar att leka med barn, bland det bästa som finns! och på vintern kan man ju göra så mkt skoj!

*Favoritglass:
Älskade TopHat som kommit tillbaka!

*Min första tanke när jag vaknar på morgonen: Är det morgon redan kan jag tänka ibland för nätterna går ibland på tok för snabbt

*Är du långsint:
Näe ja tror inte det

*Favoritgrupp/artist: Har ingen

*Vilka är din bästa egenskaper: öppensinnad, har stor acceptans för olika människor, synsätt, tänkande. Pålitlig, Bra vän, god människa som vill göra bra och rätt. Vill få andra att må bra. Ler och är positiv och glad!

*Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Jag vill ha ett fast jobb för då kan jag börja planera för nästkommande mål som jag helst önskar kunde komma först vilket är att skaffa barn! Sen vill jag nog ha ett hus så småningom också *ler*

*Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr:
Fy fan vilken jävla vidrig fråga!

*Vad gör du i sommar: Jobbar hela sommaren förutom 3 veckors semester, 29-31

*Mest intressanta stad du varit i: När jag var till London med klassen i 9:an

*Vilket djur skulle du identifiera dig själv med:
En katt, smidigheten och snabbheten, mystisk

*Senaste pojkvännen/flickvännen: Min älskade Hjalmar Thor Öhman!!!

*Favoritgodis:
Mjölkchoklad, apelsinkrokant, smågodis

*Spelar du nåt instrument: Nej

*Vilken/vilka sporter gillar du mest: Saknar tiden när jag spelade handboll, men tittar inte på nå sport alls nu för tiden. Inte på Tv iaf för det tycker jag inte är så kul. Men att kolla på sport i verkligheten är roligt

*Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför: Min farmor och min farfar som hann dö innan jag föddes. Jag skulle också vilja träffa min mormor som är död, eftersom hon aldrig fick se mig växa upp till en vuxen tjej och jag saknar att vi inte fick den chansen att umgås som 2 vuxna

*Senaste köpa skiva: Det minns jag inte för det var väl år och dar sen

*Roligaste konserten:
Har bara varit på en och det var på 50 Cent:s och den var det klös i!

*Bästa känslan: Att känna sig helt tillfreds och nöjd över livet. Att höra barnaskratt ger mig tårar i ögonen - så underbart, när jag känner att jag gjort nåt bra

*Samlar du på något: Änglar

*Är du feminist: Nej

*Om du var ett instrument, vad skulle du vara då:
Ett set häftiga trummor!!!

*Bästa kompis:
Syrran samt min äldsta vän sen barnsben, nämligen Anki också Tina förstås!

*Favoritlåt: Kommer inte på

*Har du en mobiltelefon: Ja

*Vem är du kär i just nu: Sen 7 år tillbaka - nu- och för alltid - Hjalmar Thor Öhman!

*Vad är det vackraste som finns: Ett leende är vackert och smittar så lätt!

*Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då:
Vet inte, är ju så rädd för att flyga så får jag välja så vinner jag helst ingen resa utomlands =)

*Är du homo- eller bisexuell:
Nä dä ä ja int!

*Person jag beundrar: Måste säga min mamma och min pappa som jag alltid kommer att beundra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback