Zzznark....

Vi hämtade upp Hjalles mamma och hennes väninna ca 00.00 vid stationen i Uppsala inatt. Sen stannade vi till och handlade lite på nån mack och passade på att använda toaletten. Sen började vi färden hemåt. Det var mörkt och det kom värsta spöregnet. En grävling blev nog påkörd av bilen framför oss och rullade över vägen så Hjalle fick väja undan...usch så hemskt! Hoppas bara att den dog snabbt och inte levde länge och pinades till döds...

Eftersom vädret var rätt dåligt tog det längre tid att komma hem. Släppte av Agnetas väninna i Gävle och sen släppte vi av Hjalles mamma. Sen åkte Hjalle och jag hem. Klockan var då ca 02:30 när vi kom hem...puh!!!

Satt en kortis framför teven sen dunkade vi i säng. Vaknade 8.30 imorse och Hjalle åkte till jobbet. Jag la mig i soffan och somnade lite till 10.00 framför teven. Nu ska jag äta frukost och göra mig klar för ca 12.00 kommer Hjalle och ska skjutsa mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback