Framskjutet

Det blev inget målande av luckor den här veckan iaf. I onsdags hade de inte målat utan skrivit att de skulle komma igår torsdag istället. Snacka om att jag var nyfiken igårkväll när jag och Hjalle låste upp lägenhetsdörren! Men inga luckor var målade då heller.... De hade skrivit att de kommer och hämtar luckorna på måndag för lackering. Men de hade iaf målat taket och listerna i badrummet så jag kunde ställa tillbaka allt som hörde hemma därinne. Igår efter jobbet åkte jag och Johanna och trände 16.15-17.30. Spinning/styrka och det var superskönt!

Idag är jag ledig. Måste hem till mamma och pappa och tvätta undan massa tvätt jag har. Jenny och jag ska gratta Nikolina på eftermiddagen. Ska slå in lite paket först. Igår när jag hämtade Hjalle på jobbet fick vi problem med bilen. Den vägrade starta när vi skulle åka hem...suck!!! Han tog hjälp av grabbarna på kontoret också knuffade de igång den, tackar för det!

Ska fråga pappa idag om han skulle vilja vara så snäll och ta en titt på bilen idag. Ska nog fråga om jag och Jenny får låna mamma och pappas bil imorgon när vi ska till Falun så kan de ha min bil. Inte så kul om bilen skulle vägra starta när man är i Falun utan att känna en kotte! Ska iaf bli roligt att strosa runt där, hoppas jag hittar lite julklappar!

Nu ska här sättas fart på dagen, jag var uppe redan 7.30 för att skjutsa Hjalle till jobbet. Här spills ingen ledig tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback