Måndag

Då är en ny vecka i rullning och jag jobbar kväll idag. Sitter och fördriver tiden här hemma i lugn och ro innan det är dags. Måste köpa nytt batteri till bilen också eftersom det verkar som att det är lite halvdåligt. Lika bra att köpa nytt på en gång så man inte blir ståendes när det blir kallare. Ska in på Micro men tror jag väntar med det till imorgon. Ska hem till pappa och hämta tvätten innan jobbet.. Måste ner i tvättstugan också och boka tvättid. Sen väntar jag faktiskt på snubbar från Tierps lackering som ska komma och montera ner mina köksluckor och ta med dem och lackera. Äntligen! Hoppas det blir fint. Men man vet ju aldrig när sånt folk dyker upp men jag tippar på att de inte hinner komma medan jag är hemma. Jag tittar ut genom mitt fönster och ser en blå vacker himmel där solen också lyser.

Igår var en dag i soffan, ända till ca 17.15 då Hjalle pickar lite lätt på mig så jag ska vakna till. Vi var bjudna på mat hos hans föräldrar vid 17.30 så jag klädde på mig också åkte vi dit. Efter maten blev det mycket tittandes på gamla foton på dem och det var riktigt mysigt. Vi blev kvar till 21.00 då vi bestämde oss för att åka hem.

Nu ska jag sätta fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback