Snön kom

image475

Men nu är det väl inte mycket kvar direkt. Var hem en sväng till mamma och pappa igår söndag för att hämta upp en matlåda potatisgratäng och köttfärs som mamma så snällt erbjöd mig. Pappa var snäll och bytte till vinterdäck medan jag var kvar där och väntade på att åka till jobbet.

Helgen för övrigt har varit lugn men de sista dagarna har jag varit trött, icke tålmodig och tyckt att det varit lite drygt att umgås med vissa på jobbet... Blir väl så när man umgåtts med dem konstant sen i ondags... Lördag och söndag var dryga. Tjat, gnäll och samma "prat" som alltid....har som sagt inga nya svar utan blir såå trött å less på att rabbla samma gamla visa om och om igen...

Urk!

Skönt å få va ledig idag iaf känner jag. Och imorgon har jag "köket" på jobbet så jag kommer jobba därinne heladagen och det är faktiskt rätt lyxigt att få göra det ibland!

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt att få vara ledig idag och ladda om batterierna så du orkar med en ny arbetsvecka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback