Snubbar som målar

Ja målargubbarna eller killarna verkar hur som helst inte hinna komma hit innan jag åker till stan. Får bli en överraskning att se vad de har gjort och hur mycket de hunnit med när jag kommer hem ikväll istället. Har städat och bäddat sängen och plockat till det lite extra sådär som man gärna gör när det komemr folk. För jag känner på mig att när man som yrkesfolk får klampa in i hyreslägenheter lite som de vill utan att de boende är hemma så känner jag mig rätt säker på att de tittar runt lite för att se hur man har det liksom. Om de nu skulle gå in i mitt sovrum (har stängt dörren) så har jag åtminstone förberett mig med att bädda sängen. Sen dammsög jag ju igår så det ser rätt schysst ut här hemma måste jag väl ändå säga :).

Gud va roligt att ha ett jobb där man får komma hem till folk och jobba och se hur de har det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul att få lite färg i köket, hoppas det blev bra! =)

Postat av: Jenny

Trixy är med o tävlar i gullegrisen =) http://www.gd.se/mallar/bilder.jsp?category=784

2007-11-15 @ 15:35:28
URL: http://katiinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback