Dra inga förhastade slutsatser lilla Anna!

Här sitter jag nästan lite skamsen... Spinningen/styrkan var faktiskt riktigt, riktigt rolig och bra! Jag gillade nog det här spinning/styrke-passet bättre än måndagarna på nåt vis. Blev glatt överraskad från att ha blivit lite smått less när jag inte skulle få träna box. Men nu har jag lärt mig att inte dra några förhastade slutsatser för det kan faktiskt visa sig att man har fel och att det faktiskt kan bli rätt bra i slutänden! Vi körde ett härligt spinningpass och mina redan värkande lår fick sig en rejäl omgång, fasen va det kändes! Sen körde vi styrkan i blandad form som coreball, hantlar, viktstång (idag la jag till lite tyngd och det gick bra), boxersize fast man stod och slog i luften. Superskönt pass med blandad träning och jag gillar när jag får en rejäl genomkörare av hela kroppen på ett och samma pass!

Eftersom boxersizen börjar så sent som 19 på torsdagarna då vi slutar 15.30 på jobbet blir det lång väntat där emellan. Vi gillade båda två det här passet och bestämde oss för att köra det igen nästa torsdag, istället för boxen (vi får ju ändå boxas på tisdagarna) blir perfekt det!

image445

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback