Nitlott

Äsch!! Hade vunnit en auktion på Tradera på vad jag trodde var en supersnygg brun kavaj/kappa som man kan använda som vinterjacka. Fick paketet idag men blev väldigt besviken då kavajen inte alls såg ut som jag hade föreställt mig. Den var kort, inte alls så tjock eller i det material jag tänkt och trott. Besviken blev jag! Ibland går man på en nit rent ut sagt. Men det var inte det att jag inte fick vad jag budat på för det fick jag, bara jag som trodde att den skulle se annorlunda ut... Jag som såg fram emot den här jackan också blev det inte alls soom jag trott. Tur att jag inte blev mer än 150:- fattigare men, men.... Får väl lära mig att inte köpa kläder via Tradera för det kan vara rätt klurigt...

Kommentarer
Postat av: Tina

Näe vad trist!! Bara att auktionera ut den!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback