Sköna söndag

Hjalle ligger i soffan och kollar på teve. Men han har varit min hela dagen ända tills nu :) Jag sov otroligt länge imorse. Tittade på klockan när jag vaknade och då var den 11:15, shit!!

"Stardust" som vi såg igårkväll var riktigt mysig och bra faktiskt. En sån där härlig äventyrsfilm med andra världar och sånt, mysig helt enkelt! Nöjda var vi!

Hjalle lagade mat till mig idag. Gjorde hemlagad köttfärsbiff med potatismos och stekt lök och dukade upp fint i köket. Det var hur gott som helst och proppmätt blev jag. Medan Hjalle lagade maten bäddade jag med nya sängkläder i sängen och tog fram våra duntäcken och bäddade med dem. Efter maten kröp vi ner i sängen och kollade på teve, "Bonde söker fru" närmare bestämt. Såå skönt att bara slappa i sängen en söndageftermiddag. Myyysit!

Nu kollar Hjalle som sagt på fotboll, nån match med favvolaget Liverpool. Jag tittar mig omkring på internet lite men känner att jag skulle vilja krypa ner i sängen och kolla på teve och helst av allt mumsa lite gott. Men får se hur duktig jag är, känns som jag skulle kunna synda med lite negerbollar iallafall =)

Kommentarer
Postat av: anki.

Såg reklam för den filmen igår jag å och tyckte den verkade mysig! Ska nog ses alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback