Stackars liten

Det blev inge barnvaktande för mig och Halle ikväll. Lilljäntan hade gått och blivit sjuk. Hade fått blåsor i munnen som hon nu hade haft ca 1 vecka. Hon kunde varken äta, ha nappen eller sova, tycker så himla synd om henne, stackars liten... Jag har tvättat och håller fortfarande på. Men nu hänger tvätten i torkrummet så ska bara ner och hämta den sen. Hjalle glor på fotboll, Liverpool-Everton. Men nu tror jag han är lite putt efter Liverpools självmål (tror jag?). Vi ska in till stan en sväng efter fotbollen och idag blir nog mest en "mysa-hemma-dag". Passar mig alldeles perfekt.

Har nu såhär i hösttid upptäckt
Tradera på nytt vilket har legat lite på is sen typ i vintras. Men nu går jag in där regelbundet och ser om jag kan göra några fynd. Himla bra sida faktiskt! Håller på och ska buda på 2 väskor snart, hoppas jag vinner auktionerna!

*********************
Yes! Första väskan vunnen!! Kostar mellan 600-700 i affären nånting och jag vann den för 225:-!!!!


***********************
Yes igen!!! Andra väskan vann jag också, ett till superklipp!! Wiho!! Jag som varit ute efter sånna här väskor men tyckt att de hela tiden varit för dyra och nu går jag och lyckas vinna 2 st i just de storlekarna jag velat ha!! kan inte bli nöjdare! Betalade 230:- för denna väska!


Kommentarer
Postat av: Tina

Åhh vad roligt att du hitta väskan så billigt!!!

Postat av: Tina

Näe men vilket flyt!!!!

2007-10-20 @ 16:23:10
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: anki.

kul!! har också återvänt till tradera & tjänat lite pengar! Å handlat en del...

2007-10-21 @ 09:29:25
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback