Förgrymmat irriterande!

Åååhhh!!! Var ju och köpte 2 par skor på Skopunkten tidigare i veckan och nu ser jag att de har "Ta 3 par skor betala för 2". Åååhh va irriterande, jag har ju om jag vetat om det fått 1 par skor gratis! Och inte yttrade sig tjejen i kassan nånting om det finfina erbjudandet heller när jag stod där å betalade för 2 par skor - utan det extra gratisparet!!! Morr!!!

Nåja, det här är små bekymmer i världen, inte ens värda att kallas bekymmer för det är väl inte direkt vad det är. Finns dem som har det värre i livet än att ha missat ett finfint erbjudande så ska inte klaga som om det här är det värsta som kan hända. Ville bara kläcka ur mig att det åtminstone var förgrymmat irriternade för mig i mitt välfärdssamhälle...

Och för den delen var det faktiskt meningen att jag från början skulle köpa 1 par skor, så man kan ju säga att jag ändå gick därifrån med 1 par extra :). Man ska ju se saker och ting ur sin positiva synvinkel..

Kommentarer
Postat av: anki.

men du har väl ett kvitto?! då är det väl bara å fixa så du får ett par till, man kan ju inte gå miste om sånt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback