På Gång på riktigt

Idag var jag och Johanna till SGA:s kansli och köpte träningskort. 14 ggr valfritt pass/400:-. Känns riktigt bra! På söndag ska vi träna spinning/core ball och på tisdag blir det boxersize igen! Jag blir ganska frustrerad över att jag inte kan träna så ofta som jag vill på grund av mina kvällspass som förstör min tänkta plan om träning 2-3 ggr/veckan. Den här veckan missade vi båda boxersize-passen pga att vi jobbade kväll båda gångerna. Därför kompenseras det med lite spinning/core ball på söndag samt att vi tränade spinning/push i måndags.

Johanna och jag hann tom med lite Köpis-shopping idag på förmiddagen innan jobbet. Shoppade mellan 10-11.30 då vi åkte hemåt Sandviken. Jag köpte 2 fina stickade koftor för 100:-/st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback