Torsdag

Igår var det den dagen, torsdag. Jag och Johanna skulle jobba kväll ihop. Jag åkte hem till henne till 10:30 för vi hade bestämt oss för att promenera före jobbet. Vi var ute och gick Hälsans Stig mellan 10:45-11:45, 1 timme prick! Skönt var det och sen hade vi lite tid att slappa hos Johanna innan det var dags att åka till jobbet till 12:30. På eftermiddagen hjälptes vi åt att packa ner grejer i flyttkartonger till en boende som ska byta lägenhet. Vi höll på i ca 2 timmar, skönt å få lite gjort. Sen var kvällen rätt lugn och behaglig rakt igenom.

Idag är det fredag och jag börjar jobbet 13:30. Ska åka hem till mamma och pappa och låna tvättmaskinen hade jag tänkt.

Så nu drar jag, tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du får en bra kväll på jobbet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback