V.36

Då var vecka 35 avklarad och jag har helgen gjord för den här gången. Det har varit lugnt men veckan har i stort sett varit rätt seg rakt igenom. Men helgen var skön för då har jag jobbat kväll och det trivs jag med.

Nu kommer vi in i vecka 36 och september och hösten är kommen. Få se vad jag ska hitta på måndag och tisdag när jag är ledig. Tror jag först och främst ska hem till mamma och pappa och fortsätta med tvätten som jag påbörjade innan helgjobbet. Skulle även vilja in på Köpis en sväng och köpa ett par jättesnygga skor som jag har sett. Och kolla lite höstkläder och sånt!

Vecka 36
Måndag 3 sept: Ledig
Tisdag 4 sept: Ledig
Onsdag 5 sept: 7.00-16.00
Torsdag 6 sept: 7.00-16.00
Fredag 7 sept: 7.00-13.30
Lördag 8 sept: Ledig
Söndag 9 sept: Ledig



Kommentarer
Postat av: anki.

vill åsså ha nya skor =)

Postat av: Jenny

Japp jag kom iväg o såg alla dom söta små basenjisarna!! Oooh va dom e söta!! Längtar till lördag =)

2007-09-03 @ 15:34:32
URL: http://katiinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback