Mitt skåp




Under mitt "öppna skåp" har jag det här skåpet som numer också har blivit av med sin skåpdörr. Jag ville ha tyg istället och vips så var det kirrat *ler*. Rotade lite i linneskåpet nu ikväll och där hittade jag vita panelgardiner. Tog en längd och klippte 2 st bitar av det och sydde kanten där jag klippt. Voilá så var det fixat! Jag har fäst vajersnöre på insidan av skåpet och trätt igenom tyget som redan var sytt med en fålla att trä i eftersom det är gardiner från början, fiffigt värre...hihi! Man tager vad man haver sägs det ju *ler*

Lavendelhjärtat på sidan blir pricken över i:et!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Ingela/Inspiration i vitt

Du gör så mysigt i ditt kök med fina tyger och fina saker.Hyllan var såå fin och pyntat det vackert hade du gjort oxå.Fiffigt att rulla ihop tidningarna i en flask korg,bra ide'.

Kram på dig/Ingela B.

2008-08-18 @ 00:42:45
Postat av: Charlotte

Hvor blev det fint! Jeg synes dit køkken er så hyggeligt (mysigt), som jeg også har skrevet til dig før. Og det lille hjerte er en sød lille detalje. En rigtig god ide!

God mandag til dig.



Kram Charlotte (i DK).

Postat av: emmas lilla röda hus

Ååh va mkt fint du gjort och fyndad :)´Hyllan från madame Nyberg va ju hur läcker som helst!

Dom fina skyltarna du gör (såg att dom fanns hos Anna Lena) är sååå snygga!:)

Kram!

2008-08-18 @ 10:40:05
Postat av: Maarit

Sjävlklart är jag med i Vita gåvor denna gång också. Har fått en klurig vän denna gång, hon har inte gjort ett enda inlägg sedan jag fick reda på henne. Annat är det med dig. Du är superduktig!

2008-08-18 @ 10:53:22
URL: http://danielsgarden.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jätte.....

Du pyntar och pyntar.

Jättekul att se hur du inreder. Du skulle verkligen ha ett hus för att kunna pynta ännu mer...

Jättefint hjärta som du hängt vid ditt skåp, passar perfekt.

Jättetoppen att du fått en utmärkelse, grattis!

Hälsningar

Jessica

2008-08-18 @ 11:39:01
URL: http://www.tantelwira.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Ja, det blir mycket mysigare med tyg i köket. Själv tycker jag att jag kommit på en fiffig lösning till min spis, den står nämligen så att ena sidan inte är omgiven av något skåp eller täckskiva, bara metallsida som inte är någon vidare skönhet. Men köpte en knoppbräda på loppis, målade den vit, klistrade på starka magneter och så kan man hänga fina kökshanddukar där och dölja sidan. Är mycket nöjd, för jag har stört mig på den sidan.



Förresten, du får gärna komma hit idag och låna lite höst ;-)

2008-08-18 @ 16:41:19
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Tina

Oj vad du pysslar!!! Inte har vi fått till nån träff heller. Nu kommer jag ha mkt med skolan och så i 2 veckor framöver, för en annan som bara varit van att vara hemma tar det väl en tid att vänja sig med allt nytt om dagarna nu med att behöva kliva upp och gå i skolan och så. Men vi ska väl försöka få till nått ändå hoppas jag. :-)

2008-08-18 @ 20:48:43
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Jessica (spunkan)

Vad fint det blev! Burkarna vid micron..Tihii, jag har precis likadana! Dollarstore? ;)

2008-08-18 @ 21:38:10
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback