Smyckeshängare

Idag har jag och en god vän varit på shoppingrunda i mina hemtrakter Valbo! Vi besökte det populära lågprisvaruhuset Owe Jansson(Lundins Säljlager) samt min kära butik Madame Nyberg.

Den här fina smyckeshängaren fick följa med mig hem från Madame Nyberg, så nöjd!! Jag har velat ha en smyckeshängare ett tag men inte riktigt hittat den rätta, men nu fann jag den, roligt! Vi blev kvar ett tag hos Anna-Lena som bjöd på kaffe och kaka och en trevlig pratstund, tackar!! Alltid så roligt och trevligt att komma och hälsa på dig :)


På Owe Jansson blev det 2 st örngott 10:-/st samt några meter linnespets.


Samt de här 2 söta julbarnen som ska få sitta på min julpiffade kökssoffa till julen, åh så söta de är!


Äntligen har jag fått tag på en vit slasktratt!! Blir mkt finare vid diskbänken när saker och ting matchar, hade en illröd slasktratt innan och det liksom....ja det skar sig lite kan man säga :). Tänka sig att man blir överlyckligt över nåt så simpelt som en vit slaskis...hihi!


Och kan ni tänka er, solen skiner för fullt hos mig idag, det har den inte gjort på flera veckor känns det som, bara regn och regn och regn!!! Så nu måste jag ut och njuta lite!


Kram, Anna


Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Wow, tack för utmärkelsen här nedan! Ska genast ta den hem och "spika upp" den :-)

Jo, jag ska ta en omgång nya foton, jag har bara haft lite dåligt med inpiration och kjus de senaste dagarna. Och så blev jag ju tvungen att bära in nästan allt på balkongen innan det flöt bort, och man kan ju säga att det sabbade städningen en hel del.. så då blir det foto på knoppbräda också! Hoppas vi snart får fint väder igen, imorgon ska vi på kursen ut i det fria och inspektera och man vill gärna slippa regnmundering.... Hoppas du får en fin kväll!!

Postat av: Lena

Vilken fin smyckeshängare. Jag har en i silver som jag är nöjd med men hade jag sett den du har hade jag nog varit sugen på den med....



Såå fint det blir ovanför slasken.



Vilka söta julbarn, de passar nog bättre hos mig tror jag, posta dem gärna ;)



Kramar Lena

2008-08-19 @ 17:48:43
URL: http://vitblomma.blogspot.com
Postat av: Lena

Vilken fin smyckeshängare. Jag har en i silver som jag är nöjd med men hade jag sett den du har hade jag nog varit sugen på den med....



Såå fint det blir ovanför slasken.



Vilka söta julbarn, de passar nog bättre hos mig tror jag, posta dem gärna ;)



Kramar Lena

2008-08-19 @ 17:51:31
URL: http://vitblomma.blogspot.com
Postat av: Annica

Ja visst är det sjukt att man kan bli så glad över en matchande "slasktratt";) Jag är preciiiis likadan:)



Kram Annica

2008-08-19 @ 18:50:39
URL: http://lodahls.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Jamen tack själv för besöket.

Va du poar och gör fint hela tiden....

Kram-Kram



Tomtarna var ju jättesöta.

-jag ska nog börja gilla julen......

2008-08-19 @ 19:24:51
Postat av: Helena /franska liljan

Vartm TACK för bröllopshälsningen du lämnade på min blogg!!!



Oh, jättesnyggt blev det ovanför din diskbänk!!!



vad mycket fint du gjort sedan mitt senaste besök. har ju två veckor att ta igen hos alla bloggare nu...



kram Helena

2008-08-19 @ 21:32:53
URL: http://franskaliljan.blogg.se/
Postat av: Titti

Nej, du har köpt en vit slaskskrapa, inte en slasktratt.

En slasktratt är en person som äter och dricker det som andra har lämnat efter sig...

2009-02-19 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback