Amor Vincit Omnia

Idag har jag gjort mitt allra första stansade smycke!

Jag har valt ett silverpläterat hjärta och stansat in orden AMOR VINCIT OMNIA som passande nog till hjärtformen betyder "Kärleken övervinner allt". Kedjan är en försilvrad kulkedja.

Jag stansar även in personlig text om så önskas!

Tex dina barns namn!

"Amor Vincit Omnia"
Pris: 145:-


"Dream"
Pris:
110:-


"Believe"
Pris: 110:-


"Inspire/Dream"
Pris
: 120:-


"Hjärta/Love"
Pris: 120:-


Den personliga presenten eller julklappen! *ler*

Vid intresse kontakta mig på:

[email protected]

eller

via kommentarer.




Kommentarer
Postat av: Hannis

Snyggt!Snyggt!

Är det första gången??

Ser ju proffsigt ut!



Kram Hannis

2008-12-12 @ 22:15:14
Postat av: Ullis/Leva på landet

Du är ju jätteduktig. De var jättefina. Ska nog tipsa maken om din sida, s. Har en tävling på gång om du vill.



Ha en bra Lucia!

Kram Ullis

Postat av: Tina

Vad duktig du är. Roligt att göra egna smycken sådär, blir ju lite mer personliga!

2008-12-13 @ 22:28:55
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Sara

Nämen, du har ju smygit in ett inlägg som jag har missat=) Jag mailar dej en beställning. Kram Sara

2008-12-15 @ 12:14:41
URL: http://www.mantrivsjuhemma.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa

Otroligt vackra smycken det som är det bästa personliga smycken som ingen annan har det kan inte bli vackrare :=)

2008-12-25 @ 22:44:53
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback