En juleklapp!

Ville bara passa på att visa en vacker julklapp som jag fick av mina föräldrar igår i ett vackert paket.

Jag fick nämligen den fina höga fattigmanssilver-ljuslyktan (kupan) på fot som jag nu ställt på min skavda beiga byrå där jag har samlat mkt av mitt fattigmanssilver. För övrigt går det åt väldigt många ljus om kvällarna här hemma som ni kan se...hihi!

Älskar att tända ljus! Det vackra skenet, värmen, den varma lugna känslan det ger samt dofterna om man väljer doftljus är så harmoniskt och som sagt, JAG ÄLSKAR DET! Tidigare har vi här hemma tänt kanel/vaniljdoftande ljus men den förpackningen är numer slut och jag har införskaffat mig äppeldoftande ljus den här gången, helt LJUVLIGT!!


Sist men inte minns vill jag berätta att jag hade en UNDERBAR, MYSIG och alldeles UNDERBAR JULAFTON igår med alla mina nära och kära!

Den spenderades med både min familj och med Hjalles familj och jag är så tacksam för att det funkar så bra att vi kan åka mellan båda familjerna och fira julafton samma dag och inte behöver fira med bara en av familjerna och sen den andra någon annan dag. Allt är så perfekt över jul så jag blir så lycklig!

TACK alla mina älsklingar för att ni gjorde min julafton helt MAGISK *ler*

Ha en god fortsättning på julhelgen!

P.S tipsar er alla om att ni kan kika in på
Mitt Tradera och ta del av det jag säljer där...hihi!


EFTERLYSNING!

Sist men inte minst vädjar jag snällt till alla er bloggare därute om att hjälpa mig med en bildsökning.

Bilden jag söker är denna:



Problemet är att bilden jag har är för liten och har för dålig upplösning så den blir inge bra på utskrift!

SNÄLLA HJÄLP mig hitta denna söta flicka i större format så blir jag jätteglad och lovar hjälpa er tillbaka då det behövs!




Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så skönt att din julafton varit bra. Kul att din mamma och du kan roa er med samma spel. Här är det maken och sönerna som sitter och lanar mot varandra så jag blir utan dator. Tänk att de inte räcker till trots att vi har fyra stycken, s.



Kramar Ullis

Postat av: Hannis

Du har då verkligen varit snäll i år som fick en sån fin julklapp=))

Vacker!

Härligt att alla kunde samlas.

Finns inge jobbigare än att behöva skena runt.

Tar bort lite av stämningen.



Jag är så nöjd med min jul hitills,börjar känna mig aningen tung barafniss



Kram Hannis

2008-12-26 @ 00:16:32
Postat av: Piffa och puffa

Hej!

Ser att du har haft en bra jul, skönt. Här har varit lugnt och stillsamt. Vet inte om jag har frågat dig tidigare men var har du köpt dina stansar? Ska själv köpa mina på Clas Olsson men vet inte om de är bra. Där finns ju inte heller å,ä och ö. Har du någon aning om var man kan få tag i dem? Jag har nu anmält mig till en smyckedesign kurs i vår på Medborgarskolan. Ska bli roligt att lära sig lite knep till smycketillverkningen.

Kramar Anette

2008-12-26 @ 00:41:32
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Jag har nog bilden, annars finns den säkert på flickr.com, jag ska genast kolla!!!



: )



Kram, Jenny



****************

2008-12-26 @ 09:33:11
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Tyvärr så hittade jag inte den, men den finns kanske på min blogg sedan tidigare..!Däremot så hittade jag något OTREVLIGT på flickr.com...någon har norpat bilder på min blogg, till exempel Polyvore-collage som JAG har skapat, och sedan har människan lagt in dem som sina egna bilder på Flickr!!!Helt sjukt...



: (

2008-12-26 @ 10:24:37
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Vilken fin ljusstake som du har fått! Det blir ju snyggast när man samlar saker på ett ställe sådär, gruppera är alltid bäst!



Jag kan rekommendera IKEAs doftljus, det finns ett trepack som är brun-beige-vit som doftar choklad, vanilj och annat bakrelaterat. Doftar supergott!



Jag har satt igång att måla en korg vit, och förstår inte varför jag inte har gjort det tidigare för den blir så mycket finare. Och jag tror att jag ska sy lite nya kuddfodral senare idag. Pyssla på!!

2008-12-26 @ 10:41:43
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Eva

Vilken underbar ljuslykta du har fått. Äppeldoftande ljus luktar så ljuvligt.

Den bilden har jag sett någonstans. Får fundera lite på det. Eller du kanske har fått svar?

Trevlig fortsättning.

Kram

2008-12-26 @ 11:18:28
URL: http://hemmahoslillamig.blogspot.com/
Postat av: Anonym

GOD JUL....



Det var en fin ljusstake.

Passar ju perfekt där....



Ha nu en fortsatt go och lugn jul.....

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med bilden,men jag håller mina ögon öppna..

kram Nina

2008-12-26 @ 11:42:42
URL: http://fluffakudden.blogspot.com
Postat av: Annelie

Vilken jättefin ljusstake - passar ypperligt...

God Fortsättning och det så Gott...

Kramar och Mys/Annelie

2008-12-26 @ 17:19:14
URL: http://betongsnackor.blogspot.com
Postat av: Linda

Jättefin ljusstake du har fått, Anna! Hoppas du får en fortsatt trevlig jul!



Kram Linda

2008-12-26 @ 18:19:25
URL: http://www.lindasvitalantliv.blogspot.com
Postat av: Eva-Karin

God fortsättning! Härligt med många ljusstakar

2008-12-27 @ 23:50:07
Postat av: Anonym

Jättefina bilder...så vackert & mysigt..!



: )



Önskar dig en fortsatt trevlig helg!



Kram, Jenny



*************

2008-12-28 @ 11:15:44
Postat av: Eva

Håller på att leta ihjäl mig efter den bilden:-)

Vet ju att jag sett den någonstans.

Önskar dig en fortsatt trevlig helg.

Kram

2008-12-28 @ 16:52:43
URL: http://hemmahoslillamig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback