17:e februari

Min Födelsedag

image863
Började med en härlig frukost i vardagsrummet! Det är bland det bästa jag vet på min dag, då min älskling skämmer bort mig med de där underbara frukostarna där det finns hur mycket gott som helst! Idag bjöds det bland annat på stora mumsiga jordgubbar som smakade sött och gott! Som ni kan se fick jag även tidningen "Country Homes" att gotta mig i*ler*

På mitt frukostbord serverades även: juice, o´boy, tekakor, 2 st olika korvpålägg, baconost, mjukost, små youghurtar, kakor.

image864image865
På bordet stod även dessa söta hjärtljus samt den fina krukan med en ros i samt de vackra röda hjärtana. Han är otroligt duktig på det här med att uppvakta och ge presenter, det har han alltid varit och jag är imponerad *ler*. Han tänker på de små tingen, de små söta som gör så mycket i hjärtat *ler*.

I present fick jag pengar att köpa mig vad jag helst önskade. Jag vet precis var jag ska leta; på alla heminredningsbutiker i lantlig stil som jag har länkade på min sida, nånting vackert ska jag passa på att unna mig därifrån. Också ska jag nog köpa mig 2 st stolsdynor samt ett tidningsställ att hänga på väggen. Det ska jag fylla med alla härliga inredningstidingar som man kan läsa om och om igen!

image866
Vi kikade på den mysiga och rätt roliga filmen "Katten Gustav" på tv:n medan vi mumsade frukosten.

image868
Jag gjorde en fruktsallad bestående av: annanas, äpple, päron, vindruvor och apelsin tills 12.00 då Hjalles föräldrar kom och grattade mig.

image869
Av svärföräldrarna fick jag 3 jättefina vita örngott med spets och brodyr, se så vackra!!

image870
Jag fick också det här vita tårtfatet i porslin, superfint!

image871
Kan du se vad det är? Jo en hortensia, fick 2 st sånna också i denna härligt vita/rosa skiftning

image872
Idag skruvade jag ihop min om-målade vita hylla. Satte även dit krokar på undersidan så jag kan hänga upp ännu mer ögongodis *ler*

image873
Några utvalda grejer som fick ta plats i hyllan

image874
Mitt kök - där jag trivs och myser *ler*

TACK ALLA - som på ett eller annat vis har uppvaktat lilla mig på min dag idag *ler*


Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTIS Kusin min på din dag :) Du verkar ha haft en super mysig toppen dag :D

Postat av: Tina

Stort Grattis på din födelsedag i efterskott!! Jag glömde att gratta dig igår.. *skäms*
Jag sa i lördags till Mattias att på söndag fyller Anna år och så glömmer jag det ändå!!
Får skylla på amningsglömskan.
Du såg ut att ha haft en jättemysig dag iaf.. :-)

2008-02-18 @ 08:21:57
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Mattias

Stort grattis även från mig!! Snart fyller Tina också så det känns skönt att ni närmar er mig i ålder ;)

2008-02-18 @ 09:49:28
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: anki.

Grattis igen =) Du...har du tid att träffas nån dag? Jag vet att du var ledig i morgon...eller har för mig iaf....hur ser det ut i veckan?

2008-02-18 @ 20:06:55
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback