Bassilusker båd här å där

Igårkväll blev också Hjalle allt sämre och kände sig sjuk - lika som Agneta. Idag har han varit hemma från jobbet och haft feber och sånt - influensa eller nåt. Så idag efter jobbet åkte jag till Apoteket och köpte Alvedon. Sen köpte jag Kan Jang och lite nyponsoppa och annat med mig hem till Hjalle. Han låg däckad i soffan, han fick 2 Alvedon av mig och lite soppa. Nu ligger han i sängen och sover. Hjalle hade inte fått tag på sin mamma som ju sen igår också ligger hemma och är sjuk, så jag fick åka dit en sväng för att se att allt stod rätt till och att inget hänt. Det visade sig att inget hade hänt, hon låg nerbäddad och det var bara telefonluren som låg av. Då vet jag att båda mina sjuklingar har det så bra de bara kan nu, djupt nerbäddade :)

Nu återstår bara att se hur väl jag tar mig igenom den här bacillhärden. Eftersom jag ännu inte varit sjuk 1 endaste dag på jobbet så tror jag att jag tar mig igenom de här dagarn också, peppar, peppar!! Fast nån gång ska ju vara den första att bli sjuk också....



Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du klarar dig!!!

Postat av: anki.

Hoppas du håller dig frisker!!

Det var iaf som tur var en missuppfattning så jobbet gällde en vanlig tjänst som beh.assistent =)

2008-02-22 @ 09:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback