Botjärn

Idag tog jag med mig syrran upp till Kungsberget och gick på husvisning, min första!!! Det var riktigt roligt! Hjalle kunde inte haka på och eftersom det var ett hus vi ändå inte tänkte köpa men som jag ändå ville "snoka" lite i för att det var så fint så drog Jenny och jag upp till 16.00 då det var visning. Huset i sig var hur mysigt, charmigt, hemtrevligt och ombonat. Vackra trägolv och trätak. Stora rum samt mysiga kakelugnar. Blev kär i själva huset - så jag vill ha det! Men fel läge, jag behöver inget stall, det fanns ingen trädgård (eller väldigt minimal) så det finns som sagt inga planer på nån flytt upp till Kungsberg ifall nån undrar det. *ler*


image834

image835

Kommentarer
Postat av: anki.

Såg bilderna på det på hemnet, jättefint men jag förstår om du tvekar på läget. Säg till om du behöver sällis nån gång till nån visning, tycker det är skojs! Ja loppisdag, när passar dig? Å hum..när passar mig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback