Stor Jävla Tistel Till:

"Staffans Bil i Sandviken för dåligt kundbemötande samt oärligt sätt! Dåligt utförd 9000-milaservice samt kamremsbyte (fuskjobb) som nästan förstörde hela min motor nu i dagarna. Det kostade mig 7333:- att laga på en ärlig verkstad - en summa Staffan inte tänker hjälpa till med trots att det är han som har orsakat att jag nu blivit tvungen att laga bilen. Det enda han erbjöd sig var en usel jävla gratis bensintankning - NEJ TACK!!!

En uppmaning till alla som är i biltankar : Köp inte din bil på Staffans Bil i Sandviken!!"


Nåt liknande ska hamna i tidningarna i dagarna, var så säker!!

Hoppas du ser fram emot morgonläsningen Staffan ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tycker de är helt rätt att du sätter ut de i tidningen... De skulle vara bra om de blev ett repotage om de.. Då kanska han får nåt att tänka på.. De är inte första gången jag hör nåt dåligt om han.. Lycka till, ge inte upp... Kram

Postat av: Nettan

Tycker de är helt rätt att du sätter ut de i tidningen... De skulle vara bra om de blev ett repotage om de.. Då kanska han får nåt att tänka på.. De är inte första gången jag hör nåt dåligt om han.. Lycka till, ge inte upp... Kram

2008-02-09 @ 22:15:34
URL: http://Sessa69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback