Min snickerboá

Idag kom min jättefina vita stjärna på posten. Tradera är billigt och bra! Sånna här stjärnor kan man ju ha även fast det inte är jul längre, den är ju inte speciellt julig utan mer som en vacker inredningsdetalj tycker jag. Jag kommer nog ha den i fönstret ett tag till nu under den så kallade "vintern".

image716



Idag började jag arbetet med mina hyllor som ska målas lite antikvita och sen nötas till för den slitna charmiga looken! Eftersom man som jag rätt opraktiskt sett bor i lägenhet får man göra det bästa av situationen när det kommer till slipningen, badkaret fick duga! Och det dög finfint också! Nu har hyllan inte längre nån blank yta utan den är matt och lite sträv så det ska gå lätt att måla på den samt att det blir fint resultat i slutändan förhoppningsvis!

image717



Var till IKEA igårkväll och köpte hissgardiner till vardagsrummet och köket. Kollade på internet vad de kostade och eftersom de var så billiga tänkte jag att jag kunde unna mig några :). Var så nyfiken på att testa och se hur det skulle se ut, och så här blev det när de var på plats senare på kvällen.
image720

Kommentarer
Postat av: anki.

mm...lika som jag hade i köket & badrummet på barrsätragatan...gillar dem jättemkt! ska ha nåt liknande i köket här har jag kommit fram till!

Postat av: Tina

Ja men det blir bra det, kom till 11 du. Ses imöra!!!

Värst vad du pysslar därhemma då!!

2008-01-24 @ 11:06:44
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: ?

det ser lite tjafsigt ut...

2008-01-24 @ 12:34:41
Postat av: Anna

//
Håller med om att det fortfarande ser lite "tjafsigt" ut då jag inte hunnit byta ut längderna i vardagsrummet ännu mot ett par som passar bättre. Man kan ju inte hinna med allt på en gång:)

2008-01-24 @ 13:45:04
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback