På jakt...

...efter ny kamera är jag. Eftersom min mobilkamera inte har blixt blir bilderna inte de bästa om inte ljusförhållandena är på topp. Därför har jag börjat fundera på en kamera. Och eftersom jag så passande fyller år snart tyckte Hjalle att det var en bra ide att köpa som present! Tack! Jag ska väl inte ha nån sueprvärsting men ändå en väldigt bra liten och behändig kamera som får plats i handväskan så jag har den med mig vart jag går. Hjalle och jag har ju systemkameran också förstås men den är ju som sagt var inte liten och behändig och inte heller vardagskameran man alltid har i handväskan.

Självklart blir det en rosa kamera och den jag har tittat ut och är sugen på just nu och som jag tycker verkar bra är Sony DSC-W80. Har läst om den på
Cyberphoto där de testat den och gett betyg och lite sånt smått och gott man vill veta.

image621

Nån som har erfarenhet av just den här modellen?


Iihh va skoj med ny kamera, och vilken snygg sen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Smaka maten bra?? ;-)

Postat av: Jenny

Ja det där huset har man kollat på, dom får det inte sålt, var bud nu. Det låg ute för 3,5 miljoner tidigare tror jag det va, hehe =)

2008-01-10 @ 04:54:27
URL: http://katiinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback