Det mullrar?



Har legat i min baden-baden stol och solat ute på balkongen medan jag lyssande på radio. Solen stekte och jag svettades. Plötsligt hör jag ett dovt muller - varifrån kom det, är det en bil som cruisar nånstans? Sätter mig upp i stolen och vänder mig om för att titta och då ser jag det som visas på bilden - stora mörka moln! Det är alltså åskan som låter i ena hörnet och jag ligger och glassar i andra hörnet där solen fortfarande lyser starkt.

Jag fick med med andra ord plocka ihop och nu sitter jag alltså åter inne igen och lyssnar på åskan. Iofs lite mysigt det med men jag hade det ju så bra i solstolen att jag hellre föredragit att stanna kvar. *ler*

Men solen kommer nog tillbaka snart, tror och hoppas jag!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Precis sådana där moln kom rullande in här med! Det har varit soligt och stekhett hela dagen, men när det snart börjar vara dags att ge sig av hemåt så har de satt igång att regna! Gissa vem som inte har med sig tillstymmelse till jacka?! Jag som hade tänkt svänga förbi Röda korset, nu vete sjutton om det blir av. Får se vad som vinner; fyndarlusten eller "komma hem hyfsat torr"-lusten....



Du pysslar på för fullt under din lediga dag ser jag. Kasnke hinner med något jag också i eftermiddag? Sola lär det ju inte precis bli...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback