Dörrpynt

Har inget särskilt för mig så jag började pynta dörren lite. Bestämde mig för att vända på den ändå så det vackra handtaget får synas. Försökte täcka sågmärket där flisorna gått, med min vita stjärna så gott det gick. Pyntade vidare med en gammal pinnstol i pastellblå färg med naturlig patina samt en vit fågelbur. På bilden syns också min nyfyndade barnskjorta med spets samt ett hjärta.


Hjalle är hos en kompis och firar hans 40-årsdag. Jag agerar chaufför idag lika som igår då det var invigningsfest hos ett par kontorskollegor till Hjalle som bytt kontor. Just nu funderar jag på att knata ner till affären och införskaffa mig sånt där med massa socker i, sånt där onyttigt krafs som är så gott och alltid slinker ner alldeles för lätt...hihi! Inte så svårt att gissa vad jag tänker på- för det finns väl fler som vill ha det jag vill ha en lördag :)

Lördagsgodiset!!!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, här har man ju missat hur mycket som helst! Kollade ner på inlägget om resan! Verkar ha varit härligt! Är det okej om jag länkar till det inlägget på min blogg, som bra tips på inredningsbutiker i stockholm? alltså inte i något inlägg, utan där på sidan, du vet.



Så mycket härlig shopping du har hunnit med - blir riktigt avundsjuk! Och vilka fynd sen!



Ha en skön lördagsgodiskväll!



Kram, Lotta

Postat av: Lotta

Så bra då! Nu har jag länkat! Väntar redan på nästa stockholmsbesök!

2008-07-12 @ 20:38:20
URL: http://lottaspace.blogspot.com/
Postat av: Jenny/ Jema Rose

SÅÅÅ vackert du gjort med dörren..!



: )



Kram, Jenny



<3

2008-07-13 @ 14:43:06
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Jag ska titta på filmen "Besatt" på TV3 kl. 21.00, om jag vågar alltså..!



; )



Kram & ha det gott !



/ Jenny



<3

2008-07-13 @ 18:13:55
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jättefin dörr du fått tag på. Visst är det härligt att inreda med en dörr så där. Det blir så fint tycker jag. Sedan kan man dekorera dörren med precis det man känner för just den "dagen".

Hälsniningar

Jessica

2008-07-17 @ 15:37:41
URL: http://tantelwira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback