Ett tack vill jag skänka

Vill sticka in ett litet inlägg bara som rör alla er som läser min blogg. Sen blir jag så otroligt glad över att så pass många, ur min synvinkel har valt att prenumerera på min blogg! Jisses vad smickrande att någon överhuvudtaget vill det. När det sen blir flera är det väldigt roligt :)

Men det som toppar allt med att skriva blogg, förutom självaste meningen med bloggen (att spara mitt liv i bild och text just för mig själv och för min närmaste familj - som en dagbok) är alla era söta, omtänksamma och givande kommentarer och erat engagemang i min blogg, fantastiskt uppskattat!

Stort Tack Till Alla Er,

som läser min blogg!

Oavsett om ni kommenterar eller ej så är det jätteroligt att ni vill följa mig och det jag gör i min blogg!



För er som ännu inte prenumererar men kanske känner att ni skule vilja det så är det bara att klicka på bilden nedan:



Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Klart jag prenumererar på din blogg !!!



: )



Kram & trevlig helg !



<3

Postat av: anki.

Har aldrig orkat registrera mig på det där bloggkoll men jag ska nog ta å göra de.

Hur som helst är din blogg ändå oftast den blogg jag kollar först varje dag...fler ggr om dagen så!



Ja, de är kul när hon går lillpluppen, hon är så glad när hon struttar omkring =)

Kram kram!

2008-07-11 @ 19:11:00
URL: http://ankibjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback