Trevligt sällskap + mysig shopping!

Igår när jag gjorde min snabbvisit hos mamma och pappa åkte jag hemåt en lika snabb sväng innan jag åkte hem till Ninni. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle iväg på lite upptäcksfärd igår och besöka mysiga små gårdsbutiker här i närheten.

Första stället vi åkte till var Lillboden. Men tyvärr var det semesterstängt men öppnade bara om några dagar så ett besök dit igen är redan planerat :)

Då Ninni visste var gårdsbutiken Uthuset låg (ligger alldeles i närheten) så åkte vi även dit för att kika. Vi åkte upp på gården men dörren till butiken var visst stängd...suck! Men då kommer karln i huset ut och är så snäll och öppnar upp åt oss så vi får ta oss en titt, tack så hemskt mkt!!

Riktigt ljuvlig liten butik det där, hade så mkt fint!

Fick med mig bla det här därifrån denna gång:


Vi tackade så mkt för oss och drog sen vidare in tll Hagaström och butiken Tant Elwira för att att kika lite mer *fniss*
Hittade lite smått och gott, alltsammans för 245:-

* Vackra bubblor samt ljuskopp att ha i vatten. Gjorde ett litet vattenbad i mitt stenhjärta och tände det igårkväll. Blev supermysigt!






* Smått och gott! (hjärtana är köpta på uthuset dock)


Vi åkte sen vidare vid 19-tiden hem till Ninni och gosade lite med hundvalparna samt babblade på som vanligt om ditten och datten, pyssel och inredning :)

Tack för en trevlig eftermiddag/kväll Ninni!!

Kram, Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback