Besökare

Det är alltid roligt!! Jag ser att det är rätt många som kommer till mig och hälsar på vilket jag tycker är skitroligt (ursäkta ordvalet) och jättetrevligt med glada, uppmuntrande och goa kommentarer från Er som skriver! Jag tackar så hemskt mycket för att ni tar er en liten minut att plita ner så söta rader, det gör ju en så glad :)

Jag försöker själv vara rätt flitig att lämna ett spår efter mig när jag varit och snokat på kanske just Din blogg...hihi!

Jag har nu bestämt mig för att ha en tävling när och om unika besökare stiger till en viss magisk siffra för mig... Avslöjar inte mer just nu mer än att jag tycker det är så roligt med bloggtävlingar och därför ska jag ha en själv så småningom!

Men håll utkik, och kom ihåg att det är ni som besöker mig som gör denna tävling möjlig då jag såklart hoppas på att fler vill komma och hälsa på, för det tycker jag är så skoj! Kan ju inte lova hur snart denna tävling kommer att ske, det beror ju helt på om folk över huvudtaget är intresserade av att ta del av det jag delar med mig av :)

Man får utbyta tankar och ideér med varandra, man får tips och inspiration och får chansen att träffa så många trevliga människor genom bloggen som man annars aldrig skulle ha vetat om.

Så tack för att ni tittar in! Och tack för att jag får titta in hos er och ta del av allt som NI delar med er av :)

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hej du goa.



Jag kan säga att det var synd att du inte hade möjlighet att vara med igår. Det var verkligen heeelt underbart! Jag kommer att leva på det länge :-).



Men det kommer säkerligen att bli flera gånger.



Ha det så gott.

Kramisar i massor

Melinda

Postat av: Jenny/ Jema Rose

Tack för att VI får ta del av din underbara blogg !!!



Många kramar från Jenny



<3 <3 <3

2008-06-02 @ 22:43:25
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: anki.

Tack själv!!! Det är alltid roligt att titta in här för det händer så mycket!!!

Pöss!!

2008-06-03 @ 12:10:06
URL: http://ankibjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback