Det regnar

Och jag sitter inne och är lite småtrött. Orkar inte ens pyssla eller nånting... Men det kan vara skönt det med emellanåt. Det sägs ju att värmeböljan ska komma på onsdag så får väl passa på att njuta av det svala vädret för man lär väl längta lite efter det igen sen när det blir för varmt :) Så jag är hemma och njuter av regnet!


För övrigt är jag hundvakt till söta Musse idag. Men han är så trött så han har bara sovit absolut hela dagen. Och när vi var ute på promenad gick det såå sakta och trögt, han kanske inte är så värst piggelin idag, så vi tar det lugnt han och jag :)


Hjalle skulle försöka få med sig nån film hem, det kan va lagomt en dag som idag.

Kram på er och njut av dagen vare sig det regnar eller strålar av sol!

Kommentarer
Postat av: Lilla huset på prärien

När jag läser ditt inlägg önskar jag faktiskt att jag fick ha sådär tråkigt någon dag, ingenting att göra. Jag har så fullt upp med barnen hela tiden så det finns inte en lugn stund! Och när barnen väl tex sover har jag allt annat än tråkigt... det finns sååååå mycket att göra. För mycket ibland.



Stor kram till dig! J

Postat av: Karin

Halloj!



Aha, så du finns i Valbo? Jag bara gapade när vi körde förbi centrumet första gången och kom ut på landet där - det är så fint! Men oftast är det affärerna vi ser, inte minst Ikea... ler Bor du alltså på landet eller finns det mer i Valbo som vi missat? nyf



Ha ha - den där hunden ser verkligen helt slut ut! Eller så bara myser han/hon, det är ju mysväder när det regnar :-)



Kram!



Karin

2008-06-30 @ 18:50:48
URL: http://ivillagra.blogspot.com
Postat av: Ingela

Kan ju vara ganska så skönt att inte göra någonting i bland.Söt och go hund.

Kram/Ingela B.

2008-06-30 @ 21:45:36
URL: http://www.inspirationivitt.blogspot.com
Postat av: Camilla

Det var precis det dokumentet jag menade,så fint !!

Grattis till utmärkelsen, det är så roligt att få!



Men du, vad fin bakbrädan blev med receptet!



Ha det gott!

kram Camilla

2008-06-30 @ 23:46:48
URL: http://livingbymilla.blogspot.com
Postat av: anki.

Kl 18 på torsdag låter det som en bra idé!?

2008-07-01 @ 08:53:23
URL: http://ankibjork.blogg.se/
Postat av: Petra

Hejsan!

Åh jag längtar efter värmen ja, men jag jobbar ju på onsdag. Har någon egendomlig otur att alltid jobba när det är fint och vara ledig när det regnar eller blåser halv storm...suck

Vilken sötnos till hund du har!!

Kram Petra

Postat av: Karin

Hej igen!



Du får GÄRNA göra mig sällskap när det är dags att utforska Valbos loppisar och inredningsbutiker! Superkul!



Kram!

2008-07-01 @ 12:50:34
URL: http://ivillagra.blogspot.com
Postat av: MormorRuthsAnn

Hej!

Hunden ser verkligen helt slut ut, helt underbar bild! Ja, regn kan faktiskt ibland vara befriande för då får man hålla sig inne och mysa och titta på dumburken....



Ha det så gott!

Ann

2008-07-01 @ 20:51:22
Postat av: FrökenSidenskär

Hej!

Här skiner soolen, hoppas det blir sol hos dig med.

Musse är gullig han ser väldigt gammal och trött ut vovven då(:



Mvh ann-sofi

2008-07-02 @ 10:15:38
URL: http://frokensidenskar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback