En gåva...

...från en hemlig vän fick jag idag!! Vita Gåvor-swapen har ju sitt sommarutskick nu så alla som är med i den skickar sina presenter till hemlig vän och inväntar sin present från en annan hemlig vän, det är så roligt!!!

Det här var vad jag fick:

En vacker ljuslykta i zink, införskaffad i Danmark, superfin! Med fick jag också ett värmeljus. Min hemlige vän tyckte den skulle passa bra på min balkong nu till sommaren för lite lata mysdagar, perfekt! Det vackra vita hjärtat hade tyvärr gått sönder på baksidan under frakten, det skyller vi på slarviga postgubbar, fy på er! Men har jag det vänt åt det här hållet så syns det ju inte :). Med fick jag ett härligt sommarkort med vackra blomster på och en sommarhälsning skriven!

Åh vad jag vill veta vem jag fått presenten av, men det får jag gå å klura på ett tag till innan det avslöjas i  Vita Gåvor Swapen..iiih!

Stort tack ska du ha min hemlige vän, gåvan var så vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback