Räknar timmarna

Nu är det inte många timmar kvar förrens jag får hämta hem min älskling på tågstationen :). Han skulle landa i Arlanda vid ca 09.00-tiden imorgonbitt, om ca 8,5 timme. Sen blir det tåg hem till Gävle och därefter får jag hämta honom.

Jag kommer vara vaken redan 07.00 imorgon (eller senare idag blir det ju) för jag ska vara Musse-vakt igen. Plus att pappa skulle åka hit till Valbo med husbilen och lämna in den på verkstad och då frågade han mig om jag skulle kunna skjutsa hem honom vid ca 08.00-tiden. Självklart gör jag det!

Jag har ju svikit min Mazda
den här veckan och bara åkt i Hjalles Audi A3 - så lyxig den känns att köra *ler*. Men imorgon tror jag nog att jag får lämna tillbaka den godingen till Hjalle och återgå till min kära Mazda. Men den tar jag så gärna tillbaka...hihi! Den gnisslar lite illa bara så den måste en sväng till verkstan den också så farbröderna där kan berätta för mig var exakt den gnisslar så pappsen vet vad han ska byta ut och slipper byta ut massa grejer i onödan.

Men jag vet inte om jag orkar med att lämna in den imorgon, det får nog vänta nån dag - det är iaf ingen krissituation bara drygt gnissel.

Näää...undra om det är dags att sova nu? Klockan närmar sig 01.00 och jag ska upp 07.00...hmmm... Tror bestämt att det verkar som det är nattningsdags på soffan nu :)

Sov så gott kära vänner!!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Ann-Catrin

Hoppas du fick en fin helg med din älskling!!

ha det gott A-C

Postat av: Ann-Catrin

Hoppas ni får det mysigt nu då!!



ha det gott A-C

2008-06-16 @ 08:01:33
URL: http://www.finthemma.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej

Vad kul att du tittade in på min blogg. Jag är kompis med Emilia :)

Madame Nyberg.. vart ligger det!

Kram Elin

2008-06-16 @ 09:51:07
URL: http://elin-elin.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Ja, jag tycker ju att papperskrogen är alldeles för fin för att det ska träs en plastpåse i och så ska man slänga skräp i! Nej, något roligare vill man ha. Eller som min bror brukar säga "Att du då aldrig kan låta saker vara som de är!" ;-)



Har hunnit plantera en murgröna i soppterrinen nu och det blev jättebra, hoppas bara den trivs där. Murgrönor kan ju vara lite knepiga.



Hoppas det är bra i Gävletrakten, här är det jobbigt tryckande åskväder så man skulle bara vilja gå och lägga sig!

2008-06-16 @ 10:42:13
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback