Siffran 7

7 arbetsdagar kvar innan jag går på min sommarsemester. Herregud, det känns ju skittidigt!! Jag har aldrig haft semester såhär tidigt förut, men nån gång ska väl vara den första :). Får ju semester iaf, 4 veckors betald ledighet, det är fasiken värsta lyxen :). Mamma, Jenny, pappa och Hjalle kommer ju ha semester ungefär samtidigt och det känns riktigt bra!

7 dagar kvar till Hjalle åker till USA!!! Shit, nästa vecka på måndag åker han och blir borta ca 1 vecka.

Japp, det var siffran 7 det...hihi!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och jag har 9 dar kvar till semester!! =) wee! Va skönt... men nu håller ja på o flyter bort...har 28-29 grader här uppe på övervåningen... Puh!

Postat av: GÅRDSROMANTIK

Jag har 5 dagar kvar! Tur att man är lärare - i alla fall när det handlar om sommarlov.



Kram Maud

2008-06-02 @ 20:09:37
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: stämningsfullt

Hej!

Vilken mysig blogg du har! Vad bra att du kommenterade hos mig så att jag hittade hit! Vad glad jag blev för att du lagt till mig på bloggkoll och att du gillar min blogg :)

Vilken fin lykta du har fått och den blev ju jättesöt med det vita bandet.

Härligt att bara ha 7 arbetsdagar kvar till semestern! Nu måste jag ju räkna hur många pass jag har kvar...

Nu ska jag kika runt lite till här inne :)

Ha en bra kväll.

Kram!

2008-06-02 @ 21:27:54
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Mia

Vad härligt! Jag har börjat mitt sommarjobb vilket ändå känns lite semesterlikt för mig eftersom jag slipper hemtentor och läxor.



Första gången här, måste bara säga att du har en underbar banner! Guud måste nog sticka till affären nu och införskaffa lite choklad bums!



Kram Mia

2008-06-03 @ 14:08:58
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback