Sussa sött!

Var och hämtade Hjalle kl 13.00 på tågstationen idag och vilket kärt återsende det var :). Väl hemma blev det massa gos innan Hjalle somnade i nybäddade sängen vid 14-tiden. Och där ligger han kvar än och sover. Snacka om jetlag eller vad man säger :). Han har sussat gott nu i närmare 6 timmar. Och jag börjar bli otålig...hihi! Smyger mig in och kikar emellanåt för att se om han ska till och vakna, men icke, icke!

Jag får ge mig till tåls ett tag till innan jag väcker honom. För väcka han måste jag väl göra om han inte vaknar av sig själv, för annars vänder han ju på hela dygnet. Kommer ju få svårt att sova inatt om han sover för mkt nu. Också sa han att han ville ha en kebabpizza innan han somnade :). Och ska han hinna med att få en sån gäller det att vakna innan 22.00.

Musse och jag har mest haft en slappardag idag. Jag var vaken så sent som till 02.00 inatt och klev upp 07.00. Hämtade pappa vid husvagnscenter där han lämnat husbilen och sen skjutsade jag hem honom vid 08-tiden. Musse fick följa med han också och vi tog oss en kort promenad där hemma innan vi åkte tillbaka till Valbo. På morgonen sken solen och det var varmt och blå himmel. Men den byttes ut till ett regnmoln som har hängt över oss mestadels av dagen. Jag och Musse har fått spendera 2 promenader i regnet, men det är ju bara lite vatten, vad gör väl det :)

Näpp, om jag ska ta och titta lite mer på min kära vän TV:n.



Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Vad skönt för dig att ha älsklingen hemma igen !



: )



Kram, Jenny



<3

Postat av: Tina

Antar att du tycker det är skönt att ha Hjalle hemma igen.

Har han shoppat nå roliga presenter åt dig då måntro?? ;-)

2008-06-16 @ 20:53:07
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback