Balkong

Såhär har det sett ut på min balkong de föregående åren jag bott här, med viss skillnad från nån kruka hit och dit. Det här året vill jag ha ny plastmatta och så vill jag måla bordet vitt.




Klappstolar är jag också ute efter men de jag har sett tycker jag har varit aningen för dyra, mellan 200-300:- stolen.
Men idag hittade jag faktiskt balkongmöbler på blocket för en mkt billig peng. 2 st stolar samt ett bord (får se om jag använder det eller det blåa klaffbordet). Ska nog måla om stolarna vita, men hur som helst, nu om 2 timmar har jag 2 klappstolar till min balkong! Och skulle det vara så att jag tycker mig hitta fiinare stolar nån gång i sommar så är ju 200:- inte så mkt att gräma sig över, för det var vad paketet skulle kosta mig :)


Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Vad mysigt. Du är då en pysselgumma du! Kramis

Postat av: ninni

hej

va roligt att du tittade in på min blogg,visst är det en härlig butik madam nyberg! man får ha begär

när man går in där.

vilka fina små möbler du har köpt, det passade ju bra på din lilla balkong.



ha det gott

ninni

2008-05-28 @ 13:32:39
URL: http://mormorelsie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback