Helgen med värmebölja

Ja så var min arbetshelg över och jag är ledig måndag och tisdag, man kan säga att min "helg" kommer nu :).

Värmebölja har många sagt om helgen och jag kan inte annat än hålla med! Det har varit varmt, varmt, varmt!!! Som en sommardag och det har känts som lite semester på nåt vis. Fredagen och lördagen spenderade jag hemma i trädgården med mamma och pappa. Fick njuta av några timmars sommar innan det var dags för jobbet på eftermiddagen. Men det har inte direkt gjort så mycket att jag behövt åka till jobbet, jag har varit nöjd att ha hunnit med att njuta av "semesterkänslan" rätt mycket ändå. Passade på att ta lite fina bilder hemma hos mamma och pappa så här kommer de, varsegod och njut! (Tänk bara va vackert det kommer bli när mamma fått ut alla sommarblommor!)




























Jag längtar till semestertider då mamma, jag och Jenny ska åka ut med husbilen och ha det såå mysigt på våran utflykt runt delar av Sverige.

Idag ska jag hem till mamma också ska vi gjuta i cement. Bland annat ska jag göra ett sånt fint rabarberblad i cement som mamma har några stycken av.

Pappa har jobbat i garaget och finslipat på Mustangen hela helgen.

Näpp, nu sätter jag fart!

Kommentarer
Postat av: anki.

Ser ju jättefint ut med såna rabarberblad!!! va roligt att göra själv....

2008-05-12 @ 10:20:25
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Att gjuta med betong är ju bara SÅ roligt,jag ska också se till att ha en "gjutardag" snart, har ju mest blivit gips den sista tiden..!



Kram, Jenny



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback