Helhetsbild över hallen

Idag har jag fått det extra bra och fint i hallen så jag passar på att visa en helhetsbild. Såg en jättefin liten förvaringssoffa i beige färg på Blocket igår. Ringde på den idag och var och hämtade den efter mässans slut, strax efter 18.00.

Den passar så bra i hallen, där vi tidigare hade ett dubbelt skoställ med MASSOR av dojjer. Och det är inte vackert för ögat att skåda massa skor som ligger travade på varandra. Så bort med skostället och dit med soffan. Locket kan som sagt lyftas på och i soffan ligger ALLA skor, helt perfekt!! Och som sagt blir det ju lite finare i hallen då så då kan ni få se mer :)

På väggen till vänster syns min stora hallspegel med tjock guldram. Den ska också få sig en släng av vitan :) I slutet av hallen tar mitt vardagsrum vid. Om ni tittar riktigt noga kan ni se att det står en opiffad stol längs med soffryggen. Det är loppisstolen jag har kvar att måla, ser ju lite halvtaskigt ut i inrednigsväg om man säger så, men jag har ingen annanstans att ställa den. Jag önskar mig ett kombinerat pyssel/sy/målar/snickarboa-rum!! Ett måste när vi flyttar till hus!

Nu i dagarna ska jag fixa dynor till soffan, den ska väl formodligen få sig en omgång vit färg så småningom kan jag tänka mig, men en sak i taget :). Först lite piffing!




Kommentarer
Postat av: Jenny / Jema Rose

Fin soffa!!! Jag önskar också att jag hade ett pyssel/sy/målar/snickarboa-rum, om det inte var så fuktigt i källaren så hade jag kunnat vara där nere..!



Kram, Jenny



<3

2008-05-06 @ 21:47:07
Postat av: Cecilia

Den var jag nära på att ringa på :) Vart ju skitfint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback