Loppisfynd!

Innan jag var hemma i Valbo och hämtade ut Tradera-paketen hade jag hunnit med en hel del under dagen. Var uppe i tid, vid 8 nån gång. Solen sken och det var ca 20 grader i solen, helt makalöst fantastiskt!!!

Klockan 10.00 åkte jag till Gävle Biståndsgrupp och hittade lite smått och gott!


Korg som jag ska lägga plast i och plantera blommor i och ha på balkongen!!


Liten besticklåda ser den ut som och är i den storleken. Ska dekorera den med nåt trädgårdssött och ha på balkongen :)


Svart ljusstake och hängare med mässingskrokar. De hr nu blivit spraymålade vita! Korgarna ovan ska jag INTE måla, de är så fina som de är.

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Jättefina saker, alltihop!



Kram, Jenny



<3

2008-05-08 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback