Skrotlåda





Här är före och efter-bilder på min "skrotlåda" jag hittade längst in på en vind, i en lada, där det var loppis för ett tag sen :)
Har precis målat om den. Ska väl "shabba" till den lite sen när färgen fått torka ordentligt. Då går jag nog på med lite sandpapper :)

Jag har tyckt mycket om den som den var, i skrotig brun. Har haft den som blomlåda i köket. Men idag bestämde jag mig för att testa den i vit :). Och visst gillar jag den i vitt, men samtidigt gillade jag den i brunt också. Men nu är det ju för sent, den är ju redan vit så nu får den vara det! Får väl hitta mig en annan brun låda om jag vill ha en sån senare. Handtaget på lådan gjorde jag ingenting åt, det fick vara sådär charmigt slitet och rostigt som det redan var, jag tycker handtaget gör hela lådan :)

Fin blev den!

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Blev verkligen jättefin!



: )



Jag är stolt över mig själv, för alldeles nyss sa jag till mina grannars son , att han skulle sluta med sitt buskörande längs med mitt hus, + att man faktiskt ska ha hjälm på sig när man kör på stora vägen, annars kan det bli böter på 1500 spänn. Till saken hör att hans far är ny VD hos dem jag hyr av, men seriöst, ska ungen få bära sig åt hur som helst bara för det..? Skönt, att jag fick skriva av mig lite, är något upprörd nämligen...



Många kramar från Jenny



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback