Slarvmajja!


Jahapp...kan ni se eller lista ut vad det här är? Inte så svårt tycker jag, säkert inte ni heller. Det är O´boy, alldeles riktigt för er som såg det. Igår till frukost skvätte jag O´boy på min vita köksduk...suck! Bara att torka med lite vatten, slänga den i tvättkorgen och tog med den hem till mamma senare och tvättade. Förmodligen försvann fläcken rätt omgående för O´boy är väl inte speciellt känt för att vara en svår fläck att få bort får jag hoppas. Tycker så mkt om min köksduk!


Igår stannade jag till på ICA och köpte lite blommor. Nämligen pelargoner. De sålde 5 st för 99:-, billigt värre! Men då är det inga Mårbackor direkt, men de här duger minst lika bra :). Får väl kosta på min en lyxig Mårbacka så småningom också...hihi! Nu kom ju mina loppiskrukor till användning också, blev ju sött till mina "pellisar"!


Jag köpte både vita och rosa. Gav bort 2 st till mamma också.

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Fläcken gick säkert att få bort!



Underbara pelargoner, älskar den blomman..!



Kram, Jenny



<3

Postat av: annaslantliv

Hej!

Ja det där känner man igen... spiller mest jämt jag. Duken på köksbordet tvättas flera ggr i veckan. suck.



Du får så gärna lägga till mig i din lista! Jag ska titta runt lite hos dig nu och sen ska jag måla i mitt sovrum. Vitt vitt vitt. hehe



Kram anna

2008-05-21 @ 11:20:17
URL: http://annaslantliv.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

I helgen blir det nog inte nåt särskilt, jag ska titta till trädgården hemma hos mina föräldrar, de är på semester just nu, så jag åker dit varje dag!Annars blir det väl kanske lite målning i helgen, borde måla klart mitt matsalsbord till exempel..!



Kram, Jenny



<3



2008-05-21 @ 22:12:09
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: AnnaKarin

Jag trodde det var vin jag :) Säger väl en del om mina kvaliteter som festprisse nuförtiden va?!

2008-05-21 @ 22:56:48
URL: http://lantligt.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej!



Åh det var ett tag sen jag var här, har missat en hel del inlägg!



Åh vad många fina fynd du gjort...gillar skåpet du vitmålat och de superbilliga besticken :)



Pelargoner är ljuvligt..vill ha massor! Var gullig du var som gav ett par till din mamma.



Kraaaam

Mia

2008-05-21 @ 23:05:09
URL: http://lillablanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback