Min lilla husmus



Här har ni henne, min lilla husmus som håller ordning i köket. För det mesta håller hon rent och snyggt och plockar och donar med det hon orkar med, jag menar hon är ju inte så stor. Men ibland har hon busat lite och mumsat på mina kakor och lämnat smulspår efter sig. Men det är hon värd, några kakbitar då och då som tack för att hon håller ordning och reda i köket och skrämmer bort andra mindre trevliga småkryp!! Hon har även hjälp av min lilla husvätte som ni ser på hyllan ovanför.

Tack för eran hjälp husmusen och lilla Vätten!

Kommentarer
Postat av: Montebello Möbler

Men va skönt det är å veta att du ju är lika galen som en själv! ÄLSKAR husmusen och vätten. De är ju jätteduktiga och tar ju inte ut sådär värst mycket i lön heller :)



Otroligt mycket fina saker du gjort oxå du. I år blir min julklappsshopping OTROLIGT enkel kan jag ju säga.



Ha en mysig lördag!

Kram Malin :)

Postat av: Ina

Herrejääävlar vad snyggt!! =)

2012-07-28 @ 20:42:21
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback