Brunt




Här på kortbänken bredvid min spis har jag har dekorerat med min trådkorg samt trådback som går i färgen brunt. Båda två har jag shoppat hos
Anna-Lena med butiken Madame Nyberg - mitt favvoställe!

Jag var där i lördags och umgicks ett tag. Blev bjuden på fika och hade det supertrevligt! Köpte även med mig lite tyg hem, perfekt att ha hemma nu till hösten och jag blir sugen på att pyssla och sy en massa :)

Sen åkte jag vidare till Spiken och gick på loppis där och hittade lite smått och gott! Träffade även på Ninni så vi åkte till Lillboden i Gävle och kikade och sen till Plantagen där jag köpte Eucalyptus. Väl hemma gav jag mig på att göra en girlang. Herregud va pillrigt och tålamodsprövande!

Lördagskvällen spenderades hemma med en film och lite gott :)

Och nu är nya veckan här och jag jobbar för fullt!

V.39

Måndag 22 sept: 7.00-15.30
Tisdag 23 sept: 12.30-21.00
Onsdag 24 sept:  8.30-15.00 (Utbildning)
Torsdag 25 sept: 12.30-21.00
Fredag 26 sept: 7.00-14.00 (tagit komp)

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Ja, där ser jag ju att vi har likadana korgar ( den till höger ) ett väldigt lyckat köp tycker jag..!Den andra var också väldigt vacker..!



: )



KRAM, Jenny



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback