Frågestund och utmärkelser!

De här frågorna har Ullis med Leva på Landet utmanat mig med!

Nu till frågorna:

1 Vilken mat äter du gärna och ofta?
Pasta!


2 När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Jag kan gärna erbjuda mig att hjälpa till, det är ju åtminstone artigt att fråga om man kan hjälpa till på nåt vis :)


3 Var sitter du helst och bloggar?
Vid vår gemensamma dator i datarummet för att tangentbordet är så bra där samt att vi har en grymt stor och bra skärm!

 

4 Köper du ofta Triss?
Jag köper aldrig triss. Den enda gången jag skrapar en trisslott är på julaftonen då en i släkten köper triss till oss alla att skrapa på morgonen.


5 Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Åh, jag kan inte säga att nån särskild gång har varit den bästa för alla semestrar för med sig speciella och underbara minnen!


6 Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Hmm...vet inte nån särksild kanal, går mkt bra på många kanaler. Jag gillar dock att titta på dokumentärer samt gärna inredningsprogram!

Sådär ja, färdig!!!



Sen har jag fått samma utmärkelse från 2 olika tjejer, tack så otroligt mkt!

Det är från Lottaspace samt från Ofelias Hus!! Ni får de såklart tillbaka med en gång!


Sen har jag fått den här utmärkelsen från JemaRose, ett stort tack även till dig gumman!!


Stort tack för er härliga uppskattning, det värmer!

Tack till alla er andra som också tittar in till mig, niu förgyller mina dagar *ler*


Väljer att inte skicka dessa utmärkelser vidare till någon speciell just nu utan skickar den vidare till alla er som hälsar på hos mig och bjuder på glada, trevliga och härliga kommentarer :)


Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Hannis

Men så söööt Ida är!

Nästan lika söt som Musse var=))

Härligt att njuta av promenader med jycke.



Fin bricka du fyndat också.

Har ett skov när det gäller loppisar just nu.

Hittar inget..

Men desstomer tid till att ta tag i allt som ligger och väntar!



Ha en skön Söndag/Kramen till dig



Ps.

Grattis till alla utmärkelser som haglar över dig.

Inte förvånad!

2008-09-07 @ 10:22:56
Postat av: Linda

Det kan vara skönt med en liten bloggvila då och då. Enda nackdelen är abstinensen ;-)



Eoligt att läsa lite om dig, jag har gjort den utmaningen nyligen. Det var faktiskt riktigt kul.



Fint du har pyntat på brickan!



Kram!

Postat av: Ulrika

Däääär är du!!!! Jag undrade just här igår vart du tagit vägen....sen bara pluppar det ner nya inläggtihi!!



Grattis till dina utmärkelser!!! Dom är du värd!!

så många härliga och fina inlägg som du gör!!



Ha en härlig söndag!! förhoppningsvis utan regn!



Kramar, Ulrika

2008-09-07 @ 10:42:09
URL: http://englahemulrika.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Ha en BRA dag vännen!!!



KRAM, Jenny



<3

2008-09-07 @ 10:54:53
URL: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback