Vänner

I fredags slutade jag 13.30 på jobbet - perfekt avslutning på veckan, tidigt och bra och ledig helg att se fram emot!

Jag åkte hem till Tina och hälsade på och busade med Max som blivit stora killen nu. Vi hade det så skoj så!! Stannade kvar till 16:45 och hann med att bli bjuden på massor av gott fika, tackar!!

Men 16:45 tackade jag alltså för mig och begav mig till nästa ställe, nämligen hem till Anki och Ebba!

Där började vi med lite kladd i mammas Elloskatalog eller liknande...hihi! Ritade hundar och katter och massa sånt. Sen hade jag sån tur att bli bjuden på mumsig matpaj, trevligt värre och himla gott, tack så mkt! Sen busade vi vidare och lekte och hade det superroligt tills klockan blev 19.00 och det var dags för Ebba att borsta tänderna och krypa ner och sova - lilltösen som det är hejdundrans fart i *ler*

Tack mina vänner för en toppenfredag - den gjorde verkligen min dag!!!!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: ninni

Jätte fin den blev ljusstaken,den kan du ha framme året om tycker jag,nä nu ska jag åka tillbaka till jobbet är bara hemma på lunch nu.

ha det gott

ninni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback