Utelek

Igår slutade jag tidigt på jobbet, redan klockan 13.30 och det var det bästa på hela dagen! Hade haft en kanondag med mina arbetskamrater och var på topphumör - härliga känsla :)

Dagen skulle komma att fortsätta i lika glada toppenhumör då jag åkte hem till min kompis Anki och tösen Ebba - vi hade nämligen bestämt träff!

Solen sken och det var härligt väder ute. Anki satt ute och läste bok medan Ebba tog en sovstund i vagnen. Anki bjöd på god saft och vindruvor i gräset i trädgården, det var ljuvligt *ler*. Första gången jag satt ner i gräset och hade picknick det här året...hihih!

Ebba vaknade till och kom och sällskapade oss vid fikat, sen var det dags att leka!

Vi plaskade lite med vatten, det gungades, åkte rutschkana och lektes med sand m.m. Ebba fick till och med en ny kompis, dvs spindeln under altanen som hon ropade "kom" åt...sååå sött!!!

Här är det rutschkanedags!



Här leks det med sand med mamma Anki!


Vi var ute och lekte ända till ca 16.30 eller vad nu klockan blev - vi hade det såå skoj som ni kan se *ler*

Tack för den här dagen mina älskade vänner , stor som liten *ler*

Köpte 2 st ljuspåsar av Anki - de är sååå fina!!!!


Jag ÄLSKAR min väns vackra ljuspåsar!

Om DU som läser också älskar dem och skulle vilja ha en så hör av er till mig så ska jag vidarebefodra er önskan till min vän så kanske hon har möjlighet att sy upp en till er *ler*



Kommentarer
Postat av: anki.

Tack för igår kära du!!! Vi hade en mysig dag och hon tycker om dig, Ebba. "Anna kommer snart, Anna kommer snart" gick hon runt och sa när du åkt...hon påpekade även att spindeln gått och ätit =)

Massor med kramar från oss!

Postat av: Benita

Åh vad mysigt med uteleka :-) Hoppas ni alla hade roligt.



Kram!

2009-04-18 @ 12:04:49
URL: http://bubbelrummet.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Låter som om du hade en underbar dag. Så härliga vårbilder. Dina ljuspåsar är ju underbara. Var faktiskt en snabbis till IKEA i Valbo i torsdags.



Ha en fortsatt bra helg!

Kram Ullis

2009-04-18 @ 23:32:15
URL: http://levapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback