Fönsterplats



Eftersom jag nu gått och blitt med dagbädd så har jag fått trixa runt lite andra möbler i lägenheten. Numera står min korgstol vid fönstret där jag tidigare hade mitt runda bord. Mitt runda bord får nu stå och trängas lite intill dagbädden *ler*

Tycker dock att det blev väldfigt härligt med en fönsterplats, perfekt ljuskälla när det ska läsas inredningstidning :)


Psst!


Nu har jag fått hem nya budskapsringar, ostansade sådana! Så du kan få precis den text du vill ha, som betyder något för just dig, som du känner representerar dig och dina känslor *ler*

Här var det en kund som ville ha ringen textad med "Man ska unna sig".

Och visst är det så sant som det är sagt, att vi måste får unna oss ibland *ler*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jädrans vilken fin dagbädd!

Förstår så väl att du bara var tvungen!!

Fint framför ditt fönster.

Mysigt att krypa upp där och koppla av.



Kram Hannis

2009-01-29 @ 17:40:47
Postat av: Ullis/Leva på landet

Dagbädden var ju så fin, och jag förstår din käre sambos reaktion. Skulle ha blivit lika här. Så länge det rör dig om mindre saker säger maken inte så mycket , men större då ska det mycket till innan det blir något positivt.



Kramar Ullis

Postat av: Ewa

Roligt att du hittade till mig! Nästan Gävlebo, jag har bott i Gävle i några år och arbetar i Gävle nu, men bor numera en mil utanför i Furuvik. Vad fint det blev med fåtöljen framför fönstret och vilket fint smycke du hade gjort också! Ha en trevlig helg!

2009-01-30 @ 14:20:53
URL: http://vittochblatt.blogspot.com
Postat av: sara

Hejsan. Vilken fin korgstol! Perfekt läshörna. Ha en trevlig helg. Kram Sara

2009-01-30 @ 18:26:08
URL: http://mantrivsjuhemma.blogspot.com
Postat av: sussie redman

hejsan!! du har fått en award av mej för du är verkligen en inspirationskälla kika in på min blogg och bestäm hur du vill göra med awarden

Kramar Sussie

2009-01-30 @ 18:41:19
URL: http://www.parloravskrot.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

TACK!!!



: )



Jag fixade till 2 kuddar till idag,

båda med motiv av Leonardo Da Vinci..!



I helgen händer nog inget speciellt,

kanske åker hem till mamma & pappa ett tag...



Önskar dig en fin helg vännen!



KRAM, Jenny



<3

2009-01-30 @ 22:37:45
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Cathrine

Hej!

Vad tar du för det fina halsbandet?Kul om du hör av dig!

Med vänliga hälsningar

Cathrine

2009-02-18 @ 14:06:56
URL: http://cathrinesljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback