Min söta lilla ren

Idag har jag spenderat min dag hos mamma och pappa. Kom dit vid ca 12 tiden och började med att tvätta lite kläder.
Sen la jag mig i mamma och pappas ursköna soffa och bläddrade igenom lite heminredningstidningar såsom "Allt i Hemmet" samt "Drömhem och trädgård". Mamma kom hem vid ca 15-tiden och strax därefter åkte vi neråt stan för att kika in på Rusta och Dollarstore samt Ö.B. Den här underbara lilla skimrande ljusrenen fyndade jag på julrean på Rusta, det var kärlek vid första ögonkastet *fniss*


Efter shoppingen åkte vi hem till mamma och pappa igen och tog en kvällsmacka. Jag åkte hemåt vid 20-tiden och just precis nu kom även Hjalle hem. Jag hittade också en ny köksmatta på Rusta då den jag tidigare haft i köket numer pryder hallgolvet. Men den får jag visa en annan dag!

Häromdagen köpte jag en vit Amaryllis på blomrean på ICA *ler*
Nu är den på vippen att slå ut, så otroligt vacker blomma att den såklart måste vara med på bild!




Nu blir det tv-tajm mina vänner!
Ha en mysig fredagkväll!



Kommentarer
Postat av: Malin Karlsson

Vita amaryllis är så vackra!!

God fortsättning på det nya året

kraaam Malin

Postat av: Maria

Hej Levinda!

God fortsättning!!

Kul att du kikade förbi.

Jag är också så förtjust i vita amaryllisar.



Maria

2009-01-03 @ 09:38:43
URL: http://biskopsgarden.blogspot.com
Postat av: Linda

Det var en gullig ren, vännen! Roligt att få fynda lite på rean...



Vita amaryllisar är ju så fina...



Kram Linda

2009-01-03 @ 11:03:52
URL: http://www.lindasvitalantliv.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Samma dag som jag gjorde inlägget, så fanns den på RUSTA:s hemsida, nu finns den INTE...sökte även på herdematta, men inget där heller...knepigt!Så nu får det bli äkta iallafall, jag som tänkte köpa ett äkta & två fusk..!



Idag ska jag hem till mina föräldrar, äta, fika och spela poängpoker...Jag behöver komma hemifrån på grund av mina grannar..!



KRAM, Jenny



<3

2009-01-03 @ 11:05:33
URL: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback